good ol' days

"Nu ligger mina två svin bredvid mig och sover i min säng. Jag får nästan inte plats och min rygg tar död på mig. Linnéa snarkar och gnäller som vanligt och jag kan inte sova så jag orkar inte ens försöka. Idag är det jättefint väder vilket gör mig lycklig. Vi har hängt på min balkong nästan utan några kläder alls, så varmt är det. Det blir också sjukt varmt i mitt rum när det är soligt och därför har vi svettats som grisar och legat och kletat på varandra i några timmar. Igår var vi på x3m och använde upp tusen fribiljetter. Vi shakeade ass och hade trevligt och för första gången på väldigt länge fick jag sova skönt och relativt länge efter en kväll av dumheter. Jag styrde en fin förfest också. Det var frej och hans flickvänner och vi hade konstiga lekar för oss. Men det var trevligt. Nu ska jag försöka väcka mina kamrater och kanske gå och handla. Gu se jobbigt. Men kvällen blir nog hur bra som helst. Love"

"Det är heeeelt sjukt vad skabbigt mitt rum är nu. Jag kan typ inte andas här inne för det är så jävla dirrrrrty. Linnéas bh ligger mitt på golvet och hon vägrar ta hem den, någon av mina vänner har tappat ut massa enkronor, Linnéa spillde chips på golvet, mina kläder ligger överallt och ingenting är rent. Min säng är också täckt med olivolja, tårta och chips. Jag har inte tid med sånt här..."

"Nu ligger mina flickor utslagna i mitt rum efter hård softning hos tom. Imorgon ska vi dricka bärs och titta fotboll. Nu är jag trött och vill sova och inte bli väckt av att my stirrar på mig. Hon är bra på det"

Kul med gammalt. Kan inte fatta att detta var två år sedan. Livet var fan nice
/Elin

Kommentarer
Postat av: Katt

gjorde ett likadant inlägg men tog bort det efter en sek den var inte lika Ql

2011-01-13 @ 03:02:36
URL: http://katsjo,blogg.se
Postat av: L

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2011-01-13 @ 09:41:20
Postat av: elin

wtf r u lolin about linnet?

2011-01-13 @ 16:17:24
Postat av: my

kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2011-01-13 @ 17:15:27
Postat av: L

im lolin and cryin samtidigt

2011-01-13 @ 18:20:24
Postat av: Katt

NU får ni fan i mig styra upp bloggen!!!!! blir fan tokiig

2011-01-13 @ 20:15:40
URL: http://katsjo,blogg.se
Postat av: Anonym

åh var tvungen att läsa igen!!

2011-01-14 @ 00:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0