jag är kär i aslan

ni vet när man är på bio och reklamen är slut och de drar igen gardinerna för bioduken. ni vet vid det tillfället då skämtet "är filmen slut nu?" kommer. iallafall så kom det skämtet idag, jag tror alla i biosalongen suckade. jeser var en tönt och skrek åt honom. men narnia var bra, boken är bättre men aslan är min hjälte och caspian är min pojkvän. efter filmen besökte vi pipes så vi slapp stå ute i kylan. på vägen till pipes hoppades vi att vi skulle trilla och vakna upp i narnia och aslan skulle tala vist till oss. 

sömnen verkar vara ett problem nu. jag har vänt helt på dygnet och jag orkar inte göra något åt saken eftersom jag för tillfället är lite arbetslös. bäst att njuta kanske, men jag är rädd för vårt hus så jag vågar inte vara vaken allt för länge. 

my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0