mattis och kalle

alltså satan vad sker mathilda?? jag hittade den här bilden från kanske sjuan? jag venne. men jag har inte skrattat såhär mycket på hur länge som helst. ville fan skjuta mig i skallen. vet att du var sämst i världen på engelska men helvete. det var jättekul jallafall. ska börja kika mer i mappen med mottagna filer, fanns mycket kul där. filen heter "kolla här då" hahahahaha vad fasiken. och jag hoppas du läser det här nu mathilda! har en video på dig som jag också hittade i mappen då du skakar på rumpan. vet fan inte vad vi höll på me/L
en bild från samma mapp på mig och bruden som är tjugo nu

Kommentarer
Postat av: flora

hahahaha, måste sno den här sorry gymman den va så skojig

2011-01-27 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0