men jag kan tappa FÖTTERNA!!!

Igår när jag var påväg från jobbet ringde fjanton och sa att jag skulle va med han och chrille. Blev helt lycklig i hjärtat så jag visste inte riktigt vad jag höll på med. Blev helt fumlig och rökte hundra cigg och tappade mobilen i väntan på pojkarna. Dom hade spenderat morgonen med att dricka bärs och det skulle vi göra resten av dagen också. På kvällen när det började komma fler människor så somnade anton i sisådär fyra timmar och jag och isa hade en egen förfest med hennes ipod. Vi drog till olles i några sekunder och sedan blev anton utslängd och jag och niklas got the hell outta there. Var iallafall en himla rolig dag och jag är så himla glad över att lillbögen är hemma igen. Allt känns ju så himla mycket roligare

/elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0