sweetest girl

nu ligger den blonda bruden på bilden och sussar se sött se sött. imorgon ska hon upp halv sex och iväg till aina och städa. kul att hon har fått ett jobb tycker jag. och nu börjar det svida i mina ögon så jag ska gosa ner mig hos gumsan. FÖRRESTEN så har jag bott hos henne sen i torsdags och vi har hittat på veersta mycket. två exempel kommer här:::: i trosdags tog vi farväl av frida, vi åt på göteborg och de va trevlarns. jag kommer att hälsa på dig frissan! sen efter götet for vi ner till kajen och lekte i typ snöslottet som finns där nu. efter det skulle niklas skjutsa hem mig och elle men då sa vi åt honom att bromsa snabbt som satan och vända fort som in i helvete. vi drog till alle istället. och idag var vi på lorinas födelsedagskalas! lorina hade bakat mycket och gott men sen ville vi ha subway så jag och lorinas pojkvän, linus från runken hoppade in i värsta bilen och köpte subway åt oss alla. när sverige vann var vi alla lyckli och mätta. trevligt att se solsidan också sådär efter en bra match

fan i mig nu ska jag sova. och självklart så kommer idolbilden, du är ju en av våra trognaste läsare. he va kul att ses utanför corona sådär på lullan! godnatt!/L
Trackback
RSS 2.0