you may have seen the world dear, but you don't know me

Igår och idag har jag bara spelat piano hela dagarna. Mitt huvud är fullt med ass och lilla solot. Blir helt virrig i skallen. Tiden går så fort när man spenderar hela veckorna med att göra ingenting. Men just nu tycker jag ändå att det är rätt skönt så jag orkar inte styra upp livet riktigt än. Jag tycker att det är så kul att läsa katts blogg när hon lägger ut webcambilder för det känns värsta ~live~. Så nu ska jag göra samma!!! Hejhej!


gummflickan/rubber_girl brukar dom kalla mig
/elleeee

Kommentarer
Postat av: L

kiss kiss

2011-01-13 @ 22:00:12
Postat av: Anonym

På tredje bilden ser det ut som munnen kan få plats med mycket. heheheheheh

2011-01-18 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0