Beth/Rest

Peace and love. Går hem mot tältet klockan nio på morgonen och blir bjuden på miljoners efterfester. Träffar två snubbar längs vägen som tycker synd om mig för att jag fryser så jag skakar. Får låna en ny och dyr run dmc-hoodie av ena för att han "litar på mig" efter ett möte på fem minuter. Går vidare och stannar halvvägs på en indianefterfest där jag får massvis med gratis bärs. 


Kommer till våra tält och alla sover. Står och tittar på mina sovande vänner och dricker bärs och fnissar. Går och har efterfest med mig själv i ett litet eget tält tills jag däckar med min nya tröja och bärs i handen. Bra kväll!


Vännäsdagarna. Tränar upp oss inför muggturneringen

Går över och utmanar grannarna (+vidar) och knäcker allt motstånd!!!!!!!!!

Elin Maria Sommarflickan Från Betlehem

Andreas och Princess sparkle påväg till krogen


Evelina tar en paus från allt tjat...


Har sju st bilder på detta par som stod och hånglade i månljuset som jag och simon tyckte var vackert som på film???????


Och allt slutade i bråk.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad fina bilder och jag vill fnissa när jag tänker på bilderna i din tältsefterfest, pussis

2011-07-25 @ 09:52:25
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0