men herry kom igen då herry!!

Ikväll var vi och såg på gammharry på bio. Vi fick sprillans nya solglasögon helt gratis och en härlig upplevelse. Jag hatar när människor sitter och skrattar på bio och ikväll var jag en av dom. Ber om ursäkt till alla som fick genomlida det. På vägen hem cyklar jag förbi en hare och blir så satans rädd att jag ramlar av cykeln. Fnissade hela vägen hem. Har så himlarns kul med mig själv ibland så jag blir fan kär.

Helgen har varit cpskadad men jag tror typ att det har varit kul. I fredags gjorde jag den största döden ever. Så pass att jag fick VIP-kliva ur tc genom bakdörren. Fick även glassplitter i handen så jag trodde att jag skulle dö men egentligen behövdes bara ett plåster. Igår slog Vidar ner evis så hennes ena hand blev dubbelt så stor som den andra men vem fan har råd med sjukvård dessa dagar. I veckan ska jag försöka jobba så mycket som möjligt och samtidigt softa som fan. Lycka till!!!!!!/Elin 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han BÖR vara livrädd nästa gång vi ses!!!!!!!!! ETT TIPS till honom från en mycket mycket ilsken, starkare än någonsin, kvinna!!

hihi! Eller också kan han ju komma hit och ta hand om mig, som jag pratade om. Behöver ju en personlig assistent, som sätter upp mitt hår om dagarna, knäpper mina jenasbyxor, diskar min disk och gör allt sådant jag inte längre klarar av. Yey!

2011-07-18 @ 08:17:00
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: mysan

det är roligt när harry ber om "a flAAaaaaask" när han ska ta snapes tårar.



den är helt mörk så man ser inget och egentligen inte jätterolig, jag kan lägga in den på dattan någon gång och länka.

2011-07-18 @ 12:32:38
URL: http://mylarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0