tjaaaaaa

Hej vänner. Nu har jag supit i en vecka och det gör jag inte om. Att va såhär dank är fan dödsdöden.

Roliga händelser från veckan:
-Sanna och Lisa har varit hemma
-Nattbad i måndags
-Vrickar foten på onsdag och ligger och dör medan lisa skrattar ihjäl sig och häller vin på mig
-Sätter mig i bajs på fredag varpå nathalie drar omkring mig på gräset som en hund när dom har nåt i stjärten
-Sol och värme och utomhusfest osv osv osv nu orkar jag inte räkna upp nåt mer

Märker att ni blir fler och fler läsare men färre kommentarer. Säg hej annars är du dum och inge snäll

/elin med biran

Kommentarer
Postat av: anna

hej!!!!!

2011-07-31 @ 21:12:31
Postat av: Nathalie

din lilla festprisse!

2011-07-31 @ 21:22:43
URL: http://nmartensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej!!



/martina

2011-08-01 @ 23:15:24
Postat av: Barcagirl

Vin är bästa botmedlet mot stukade fotar. Det har min mamma lärt mig :) hej hej förresten!

2011-08-02 @ 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0