If you run, we will smack you down

Igår var vi och tittade på kaniner och blev förälskade i dom. Förutom en som var jättestor och ett skiiiiitfult marsvin som såg ut som att han hade fått ansiktet inslaget. Men mestadels av besöket bestod av "ÅÅÅHHHH KOLLA DEEEN!!!!" Idag eller om det var igår när vi skulle sova så säger linnea "Elin... Jag var faktiskt lite rädd för kaninerna med stora öron" Jag ba ja jag vet dom var lite äckliga. Hon ba "Ja jag tyckte ju att dom var fina och så men dom var så stora när man kom nära" Jag typ höll med och var förstående kompis. Ibland pratar vi om så konstiga saker och på ett sånt allvarligt sätt. Jag kommer alltid på i efterhand att det är roligt.
Typ som när linnea säger rakt ut när vi sitter massa folk i parken; "Asså... Jag sov till klockan ett idag." Alla ba eeh okej inga kommentarer. Och jag sitter typ och funderar ett tag och ba "...shit... det var fan skumt". AJA jag måste också berätta att jag tycker så himla synd om mig själv just nu. Min kropp är alltid emot mig känns det som. Har fått nåt dödsvirus i ansiktet så jag är heeelt fucked up. Om någon ser mig och tänker vad fan har hon gjort med sitt face så är det inte mitt fel. 


Kanintittande. Jag pekar på den fula storkaninen som man ser litegrann


vi käkade på göteborg för att jacke skulle känna sig som hjemme


Och sedan hade vi kul på en biosalong


och här är en bild från sist jag var fucked up i facet. ser nästan ut så nu
kramen då från elle gumman


Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN! Vet du vem du var lik på den där bilden?

Greta Dorothe, från paradise hotel.

Hon är snygg, det var en komplimang.

2011-06-21 @ 21:03:53
Postat av: norea

hon heter tydligen dorthé, men same shit.

2011-06-21 @ 21:05:26
Postat av: L

haha åh så himla sant och konsigt :( det är roligt att du alltid kommer på i efterhand. det gör typ aldrig jag

2011-06-21 @ 21:32:17
Postat av: flora

Hoppas fan inte att du ser ut sådär på peace... Då får du ha på dig en papperspåse över skallen så man slipper skämmas............................................................... NE SKOJA, vacker som en dag <3 kram kyra på dej då

2011-06-21 @ 23:32:06
URL: http://floralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0