take it easy take it easy, better slow down girl that's no way to go, does your mother know? take it easy take it easy, try to cool it girl take it nice and slow, does your mother know?

 

förstår inte hur jag har kunnat överleva helgen. jag började i onsdags, jobb till nio och sen ken ring på vita björn. i fredags vare jobb till nio, sprang hem och sen scharinska. i lördags klev jag upp sju och jobbade till åtta, sen båten och sen gick vi alla till vita björn. och idag började jag sju och jobbade till nio. jag är jättenöjd över mig själv. känner mig duktig, dukig att jag super och går bakis till jobbet dagen efter. och jobbar bakis i tio timmar. nej sjemta! det är inte duktigt. vet inte varför det känns så bra

 

det kommer bilder i veckan vänner/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0