alla som fick såvmorgon idag äger ;P

åå nu känner jag att jag verkligen vill på open på fredag. men nej, här sparar man pengar! och jag tänker inte fråga morsan och farsan. nu ska jag klara allt själv, ska ju flytta och bli stor. då måste man klara sig själv.

 

nu måste jag bara orka resa mig upp och slänga dattan åt helvete. och sen ska jag packa ner de sista kläderna så jag slipper göra massa skit imorgon. då ska jag bara packa ner det sista kläderna som hänger på tork. tvättmaskinen har förresten varit igång sen i söndags, med endast mina kläder i. det är nog bra att jag flyttar, så att jag tvättar mina kläder någon jävla gång. här kommer jag! fräscha nya linnea med rena underkläder. nämen skämt åt sidan! nu reser jag mig upp och går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0