hejsan

"Orkar inte med eran blogg, man vet ju fan aldrig vem det är som skriver", så låter det från bloggfansen numera. Skärpning

Idag har jag varit så bakis som man kan bli tror jag. kunde inte röra mig en centimeter. Var typ värt det ändå för jag hade ruuligt igår. Jag spårade ur. Vi var på krogen och alla bestämde sig för att åka hem. Jag stannade kvar ensam av någon anledning. Det slutade med att jag fick nya vänner och massa massa öl. Linnea och nathalie mötte upp mig på vägen hem och när jag träffade dom så kramade jag någon engelsk snubbe som jag hittat på vägen. Det enda jag kommer ihåg av honom är att jag glömde hur man pratade engelska så vi hade väldigt svårt att kommunicera men jag ville prata hela tiden ändå så jag hittade typ på egna ord. Sedan mötte jag flickorna och hoppade i snöhögar och hade typ kul med mig själv. Bra kväll iallafall. hejhej/elle



Kommentarer
Postat av: isa

Förlåt Elin!!!!!!!! Kom bara på att jag försökte öva på dig sen vare helt tovigt :S :S:S:S :( pusss

2011-03-07 @ 10:15:38
URL: http://isakol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0