kanske två tre fyr tjugo stycken

Hejhej bloggen. tänkte va snäll och skriva något. Idag hade min pappa kalas för att han fyller 50 gammår på tisdag. Jag jobbade så jag kom när alla hade dragit utom en snubbe som pappa går way back med och dom hade ett band osv. Så när jag kom dit så satt dom och jammade och var jättegulliga och typ hade saknat varandra. Blev så himla kär och satt bara och bevakade typ. Blir så himla kär i min pappa varje gång jag kommer på att han är musikalisk. Sen snubben kramade honom och ba vi kommer hålla ihop livet ut. <333 blir så lycklig för min bäst gullpappa som förtjänar allt bra i hela världen.

Igår var en bra kväll också. Hade roligt som fan men blir arg på mig själv när jag tappar minnet. Vaknade och skrattade hela morgonen för att vi var så dimmiga i huvet. Med lite impuls så blev denna helg en suparhelg när jag från början tänkt göra ingenting hela helgen. Fast just nu känner jag bakisen komma smygandes så jag har tappat taggen lite... men den kommer väl tillbaka. Puss och kram
/elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0