två saker


Jag hatar hatar hatar denna låt så otroligt mycket. Det var fan inte du som gick vinnande ur the break-up med orre ska du veta gammslynan

Sedan har jag skrattat högt och ensam åt mig själv två gånger under de senaste dagarna:

Jesper von Löfgren Då sitter vi i samma båt
den 24 februari kl. 20:30 · 
Elin Hagberg nej jag är hemma
den 24 februari kl. 23:09 ·  ·  1 person


Katt: min sista dag med inskolningn på 1:an i morgon
sen ska jag inskolas på en annan avdelning
Jag: jaha i tvåan eller? lol hahaha skrattar högt

roffel roffel. tror detta hör ihop med den där tröttheten.. jaja hejhej/elle

Kommentarer
Postat av: L

elin, nu hatar jag den också!

2011-03-01 @ 22:03:32
Postat av: Anonym

haha, och så har vi ingenfääääära skratt elin.

2011-03-01 @ 22:32:40
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0