yo

jag har hundra miljoners meloners mobilfilmer som jag inte gör nåt utav. tänkte lägga upp några och säga ~minnen~


Vi utan tält gled omkring i tystnaden när alla sov på trästock för två år sedan


en rolig period i våra liv

också trästock för två år sedan. hittade inte de vi sökte efter och min fylleröst är mer in action än någonsin

22 tyysn vänner

alla blev hatin när en tjej satte sig på någons axlar "putta ner henne!!!"



när vi var tillsammans allihopa varje dag <333

sämst video men rolig grej. En gubbe kom och la sig på gräset en bit ifrån vår picknick och tog sig på kuken.
Vi var rädda som fan, "asså ofta man lägger sig på en sommaräng och tar sig på kuken!"

nigga nigga nigga nigga niggaaaa

Linnéa bjöds på lapdance av nån crazy dude som gick förbi vårat dancefloor på peace and love

också brorsan

hejheeeeeejjj/elin

Kommentarer
Postat av: my

ååh vad kul :D jag blir arg på mig själv som kissar mitt på ljusa dan utan att ens försöka gömma mig ~full~

2011-03-16 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0