den här soffan var fan otroget skön

häj bloggen. denna helg har varit soft och nice samtidigt. hade varit lite bättre om jag varit frisk dock. Gårdagen började med dödssjuka som jag försökte öla bort så fort som möjligt. Farsan bjöd på hundratals bärs så jag hann bli full innan förfesten. Vi som blev kvar blev inte vi som blev kvar utan kom på att vi också ville på scharinska så vi bikade till scharren och var där i en sekund känns det som. Sedan kom min sjukdom och slog mig i ansiktet igen. Jag lämnade alla jag känner som vanligt och slutade upp med två andra kamrater som jag sedan drog och softade med i en soffa. Klockan fem bikade jag hem i morgonljuset och hade efterefterfest med mig själv och britney spears på mitt rum. Och än en gång har jag lyckats supa bort sjukdomen. Nu känner jag mig nästan frisk. Slutet gott allting gött

PS. Jennifer. Du var så himla gullig när du sa åt mig att jag var högljudd igår.
Jennifer: Elin, du skriker väldigt mycket nu.
Elin: Oj, gud förlåt. Jag ska dämpa mig
Jennifer: Jag säger inte att du ska sluta. Jag informerar dig bara. Jag säger att du är väldigt högljudd

jahaaauuu... oklart budskap. haha kramen

Kommentarer
Postat av: jen

hahaha men va, ofta jag sa så!!

2011-05-15 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0