I’m the dark dark knight. I’ll arrive and suprise ya

igår for vi till lorina och skulle bära grillen hem till mig men då sa grannarna att vi förfan bara kunde grilla med dom ju. så då gjorde vi det. efter maten for vi hem till tony och sa hej till alla som var där, det är alltid lika kul att träffa gammrävarna. sedan hamnade vi på sjukhusbacken igen och där stannade vi tills alla blev utslängda och då kände vi alla att nu ere nog dax att gå hem. men katt for iväg till fabriken ensam. jag har inte pratat något med henne än, men jag hoppas att hon hade kul och att hon hittade någon att vara med. mitt valborg slutade klockan två på natten och de va gött, jag hade kul igår!/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0