MY CHICK BAD, MY CHICK HOOD, MY CHICK DO STUFF THAT YO' CHICK WISH SHE COULD

jag, när jag är vaken. och jag när jag sover
jag saknar barca och fina vänner. men men men jag är glad här också! hos flora och elle, mina kärleksflickor. och imorgon ska jag få träffa fler fina vänner som jag har saknat. åh så roligt och fint det kommer bli!
god natt på er!/L
jag, när jag är vaken och jag när jag sover
jag saknar barca och fina vänner. men men men jag är glad här också! hos flora och elle, mina kärleksflickor. och imorgon ska jag få träffa fler fina vänner som jag har saknat. åh så roligt och fint det kommer bli!
god natt på er!/L

Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha! Du är en sötnos när du sover linnea.

2011-10-21 @ 12:07:52
Postat av: elin

hahaha asså din fule fan

2011-10-21 @ 15:05:58
URL: http://onineo.blogg.se/
Postat av: lille linne

fin--------->

2011-10-21 @ 16:31:02
Postat av: lisafisa

Hahaha du eee rooli!!

Kom till barca nu sötungar.

Eller aa kom den 29 för då är jag tillbaka.

har sagt upp mig från pissjobbet btw!

Kommer till UMÄ den 19-29

PUSSS PÅ ER BRUDAR

2011-10-31 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0