PICKPOCKET

Igår blev jag fetsnattad i biljettkontrollen till tunnelbanan. Av världens proffs. Jag fattade ingenting sen påväg hem så ba wtf var är min mobil?? Så nu sitter jag och försöker fixa ett nytt simkort men jag fattar ju fan ingenting. Det är alltid så svårt sånt här. Men bara så alla vet så har jag ingen telefon numera. Igår var det iallafall internationella kvinnodagen och det firade vi med att få ett jobb! Så på måndag är vi inte arbetslösa längre. 

Annars så är det väldigt varmt idag. Gick ut med strumpbyxor och en kofta och svettades som en gris efter ett kvarter. Skönt va? Och snart kommer våra vänner och hälsar på!! WOOOOOOOO

Kram puss kram från elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0