PROVOCERANDE KOLLEKTIVLIV

Hej bloggen. Igår spelade Jedi mind tricks (hur stavas det???) här i Barcelona och jag ville jättegärna gå. Men med arbetslöshet och tomma fickor fick killarna åka utan oss. Vi träffade en snubbe med fula byxor utanför krogen fredagnatt som skulle fixa jobb åt oss. Så vi har stämt träff med en Carlos i veckan. Kontakter… A-C-livet här i utomlandet tar kål på mig. Jag har världens sämsta immunförsvar och har varit sjuk i en vecka och tvingar numera mina sambos att svettas som grisar om nätterna så jag kanske får va frisk någon gång. Annars har vi inte supermycket för oss just nu utom att försöka få en inkomst. Idag betalas första hyran och vi skriver även in oss på lägenheten. Får hoppas att Carlos fixar ett jobb åt mig annars lär jag få börja jogga mot Umeå snarast.

PS detta lät väldigt misär upptäckte jag nu. Men jag kan säga att det är väldigt roligt att bo med fem idioter

Puss :PPPP ;)))


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för updaten!! när ska vi skypea??

2012-03-05 @ 19:42:00
URL: http://jenniferjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0